توضیحات نمایشگاه بین المللی فارس
محل دائمی شركت نمايشگاههاي بين المللي فارس در سال 1374 با احداث سايت نمايشگاهي در فضايي بالغ بر 760000 متر مربع در شمال غرب شيراز تاسيس گرديده است.اين سايت به لحاظ قرارگرفتن درمرکز استان،علاوه بر محوريت درصنايع الكترونيك وكشاوزي، محوراصلي در توسعه تجارت جمهوري اسلامي ايران با كشورهاي عربي حوزه خليج فارس و قاره آفریقابوده و لذا ازاهميت ویژه ای در امر توسعه تعاملات اقتصادی منطقه جنوب كشور برخوردار مي باشد. سايت نمايشگاهي اين شركت دارای امكانات ذیل می باشد. 17000 مترمربع فضاي سرپوشيده نمایشگاهی 3000 مترمربع فضاي باز مفيد نمايشگاهي 2300 مترمربع انبار نمايشگاهي 8000 مترمربع پاركينگ اختصاصي جهت غرفه داران و 30000 مترمربع پاركينگ عمومي خدمات حمل بارو پست مستقیم نمازخانه، مرکز کمک های اولیه، سرویس های بهداشتي پارک بازي، پیست کارتینگ بوفه ، فست فود ،غرفه های خدماتی اینترنت بی سیم (wireless) در کل سالنهای نمایشگاهی پوشش بیمه ای کل بازدیدکنندگان نمایشگاهی سیستم کنترل ، حفاظت ودوربین مدار بسته شركت نمايشگاههاي بين المللي فارس داراي بزرگترين سايت نمايشگاهي درمنطقه جنوب كشور بوده و تاكنون بيش از 600 عنوان نمايشگاه تخصصی و عمومی را در ابعاد ملی و بین المللی برگزار نموده كه همگي بطور چشمگیری مورد استقبال صاحبان صنایع، متخصصین و بازرگانان و بازديد كنندگان قرار گرفته است. این مجموعه امید دارد با افزایش فضای نمایشگاهی و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات خود،نقش موثرتری دررونق فعالیتهای اقتصادی و فرهنگی استان و کشور داشته باشد.
موقعیت جغرافیایی نمایشگاه
جستجوی همه تقویم های نمایشگاهی

هیچ نمایشگاهی یافت نشد

هیچ نمایشگاهی یافت نشد





آخرین مطالب بلاگ


مطالب عمومی

صرفه جویی در وقت و هزینه با برپایی نمایشگاه مجازی

دراین قسمت درباره اهمیت تبلیغات مجازی در صرفه جویی وقت مطالبی را ارائه دادیم و به توضیح مفصل در باره

ادامه مطلب...
مطالب عمومی

تبلیغات مجازی لازمه کسب و کارها

ما دراین قسمت درباره تبلیغات مجازی در نمایشگاه ها مطالبی را بیان کرده و دلیل اهمیت آن را نیز توضیح د

ادامه مطلب...
مطالب عمومی

تبلیغات متناسب با کسب وکار ها گامی موثر در پیشرفت شرکت ها

ما در این قسمت توضیح داده ایم که تبلیغات مناسب لازمه ی کسب وکار هاست. سپس در ادامه به برگزاری نمایشگ

ادامه مطلب...
مطالب عمومی

عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاه های ایران

عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاه های ایران به دو گروه کلی عوامل موثری که مستقیما بر جذب و

ادامه مطلب...

گروه نمایشگاه ها

نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی مشهد

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

نمایشگاه بین المللی کیش

نمایشگاه بین المللی فارس

نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی تبریز

نمایشگاه بین المللی اهواز

نمایشگاه بین المللی قم

نمایشگاه بین المللی ارومیه

نمایشگاه بین المللی البرز

نمایشگاه بین المللی اردبیل

نمایشگاه بین المللی شهرکرد

نمایشگاه بین المللی گرگان

نمایشگاه بین المللی بیرجند

نمایشگاه بین المللی کرمان

نمایشگاه بین المللی اراک

نمایشگاه بین المللی بندرعباس

پارک علم وفناوری قزوین