توضیحات نمایشگاه بین المللی ارومیه

شرکت نمایشگاه بین المللی ارومیه در تاریخ 1374/1/23 تأسیس و در مورخ 1374/1/20 در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده و فعالیت شرکت از تاریخ 1374/7/7 آغاز شده است .



موضوع فعالیت شرکت براساس ماده 2 اساسنامه عبارتند از :

الف) ایجاد تأسیسات و مراکز خاص در استان آذربایجان غربی جهت نمایشگاههایی که به منظور معرفی تولیدات صنعتی، بازرگانی، کشاورزی و معدنی ایرانی و خارجی برپا می شود.

ب) ایجاد و اداره غرفه های نمایشگاهی در داخل کشور و عندالزوم در خارج کشور طبق مقررات جاری مملکت.

ج) مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق سرمایه گذاری مشترک و ایجاد و استیجار محل نمایشگاه یا غرفه های مناسب و همکاری نمایشگاههای داخلی و خارجی طبق مقررات جاری مملکت و موازین این اساسنامه.

د) برگزاری نمایشگاههای تخصصی در فصول سال به مناسبت های مختلف، علاوه بر نمایشگاههای عمومی که دایر می شود.

ه) مبادرت به هرگونه فعالیتی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم در رابطه با موضوع شرکت باشد.



شرکت نمایشگاه بین المللی ارومیه از بدو تاسیس، فعالیتهای نمایشگاهی خود را آغاز و هر سال نسبت به افزایش تعداد و سطح کیفی نمایشگاههای مورد برگزاری اقدام نموده است . این شرکت همه ساله نسبت به برگزاری 45-40 عنوان نمایشگاه در داخل وخارج ازکشور اقدام می نماید.

نمایشگاههای برگزار شده خارجی عبارت هستند از:

1- برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران درجمهوری آذربایجان (باکو)، 2دوره
2- برگزاری نمایشگاه معرفی کالاهای ایرانی در جمهوری آذربایجان (باکو) با محوریت استان آذربایجان غربی، 1دوره

3- مشارکت در نمایشگاه بین المللی جاده ابریشم-وان ترکیه، 13دوره
4- برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اربیل-عراق، 9دوره
5- برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در دهوک-عراق، 2دوره
6- برگزاری نمایشگاه واحدهای تولیدی استان آذربایجان غربی درجمهوری نخجوان، 3دوره
7- برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران درایروان- ارمنستان ، 2دوره
8- مشارکت در نمایشگاه بین المللی جده عربستان، 1دوره



موقیت خاص و استراتژیک استان آذربایجان غربی از نظر تجاری و همسایگی آن با سه کشور خارجی، طلب می نماید که نمایشگاه بین المللی ارومیه با عنایت خاص مسئولین محترم ذیربط کشوری و مساعدتهای ارزنده آنان به یک نمایشگاه توانمندتر با امکانات مطلوبتر و در سطح استانداردهای جهانی تبدیل شود تا انشاءالله در راستای کمک به توسعه صادرات به موفقیتهای بیشتری نایل گردد.

گروه نمایشگاه ها

نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی مشهد

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

نمایشگاه بین المللی کیش

نمایشگاه بین المللی فارس

نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی تبریز

نمایشگاه بین المللی اهواز

نمایشگاه بین المللی قم

نمایشگاه بین المللی ارومیه

نمایشگاه بین المللی البرز

نمایشگاه بین المللی اردبیل

نمایشگاه بین المللی شهرکرد

نمایشگاه بین المللی گرگان

نمایشگاه بین المللی بیرجند

نمایشگاه بین المللی کرمان

نمایشگاه بین المللی اراک

نمایشگاه بین المللی بندرعباس

پارک علم وفناوری قزوین