شاید شما این جمله معروف بیل گیتس را شنیده باشید

" اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور ندارد، از کار بیکار خواهید شد "

این عبارت بیانگر حال و روز بسیاری از کسب و کارهایی است که به دلیل عدم توجه کافی به اهمیت فضای مجازی و عدم تغییر رویکرد خود بر مبنای تحولات جدید در دنیا به ورطه نابودی کشیده شده اند. در یک کسب و کار موفق علاوه بر به تعاملات سنتی در بازار می بایست درک جامع و دقیقی از اهمیت فضای مجازی و اینترنت وجود داشته باشد. امروزه فضای مجازی که بر بستر اینترنت شکل گرفته است تنها یک راه برای تبلیغ و جلب توجه افراد نیست؛ بلکه محیطی است که بیشتر رشد و توسعه بسیاری از شرکت ها و بنگاه‌های اقتصادی به واسطه آن صورت می پذیرد.

 

 

1بازدید و ارتباط بدون محدودیت‌های جغرافیایی و سیاسی

عمومی بودن نمایشگاه که به هر فردی در هر نقطه از جهان امکان می‌دهد از طریق این بستر به آسان ترین وجه، جدیدترین اطلاعات مورد علاقه خود را بدست آورد، بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های جغرافیایی و سیاسی

 

2کاهش هزینه‌های اقتصادی و اجتماعی و آسان ساختن زندگی

کاهش هزینه‌های اقتصادی، اجتماعی و… با استفاده از امکانات موجود در فضای مجازی، که در بسیاری از روابط اقتصادی و اجتماعی دیگر نیازی به مراجعه‌ی حضوری برای خرید کالا یا خدمات نیست و طبیعی است که این امر باعث کاهش قابل توجهی از هزینه‌های اقتصادی می‌شود. کاهش رفت‌ و آمدهای غیر ضروری درون‌ شهری و در نتیجه کاهش مصرف انرژی و کاهش آلودگی هوا. همچنین کاهش مصرف کاغذ و هزینه‌های چاپ و نشر و سایر هزینه‌ها با استفاده از امکانات موجود در این سیستم.

 

3- دسترسی آسان به اطلاعات عمومی و تخصصی

  دستیابی آسان به آخرین اطلاعات در زمینه نمایشگاه‌های مختلف که در سطح ایران و جهان برگزار می‌شود.

 

4- ارتباط دوسویه مخاطبین و گسترش تعاملات

تبادل اطلاعات و تاملی بودن روابط و ارتباطات بین مشتری و غرفه دار در این سیستم بدون محدویت‌های حاکم بر بازدید حضوری و همچنین امکان گفت و گوی آنلاین بین تمام بازدیدکنندگان غرفه از دیگر ویژگی‌های جذاب فیرلاین می‌باشد.

 

5- مخاطب محور بودن و اهمیت به خواسته‌های مخاطبین

امکان نظر‌سنجی و ارزیابی در این فضا آسان‌تر و سریع‌تر است و این توانایی را به ما می‌دهد که از آخرین خواسته‌های مخاطبان خود مطلع گردیم.

6- امکان مقایسه محصولات

یکی از ویژگی‌های اصلی بازدید مجازی امکان مقایسه محصولات به لحاظ کیفیت، ویژگی‌ها و قیمت می‌باشد، بدون شک این خواسته‌ی تمام افرادی است که قصد خرید و بازدید مجازی دارند.

 

7- امکان خرید آنلاین

خرید آنلاین و واریز وجه به حساب غرفه داران از طریق درگاه اینترنتی.

 

با ما به روز باشید!



بازدید مجازی


به زودی خواهیم داشت





آخرین مطالب بلاگ


مطالب عمومی

صرفه جویی در وقت و هزینه با برپایی نمایشگاه مجازی

دراین قسمت درباره اهمیت تبلیغات مجازی در صرفه جویی وقت مطالبی را ارائه دادیم و به توضیح مفصل در باره

ادامه مطلب...
مطالب عمومی

تبلیغات مجازی لازمه کسب و کارها

ما دراین قسمت درباره تبلیغات مجازی در نمایشگاه ها مطالبی را بیان کرده و دلیل اهمیت آن را نیز توضیح د

ادامه مطلب...
مطالب عمومی

تبلیغات متناسب با کسب وکار ها گامی موثر در پیشرفت شرکت ها

ما در این قسمت توضیح داده ایم که تبلیغات مناسب لازمه ی کسب وکار هاست. سپس در ادامه به برگزاری نمایشگ

ادامه مطلب...
مطالب عمومی

عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاه های ایران

عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاه های ایران به دو گروه کلی عوامل موثری که مستقیما بر جذب و

ادامه مطلب...

گروه نمایشگاه ها

نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی مشهد

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

نمایشگاه بین المللی کیش

نمایشگاه بین المللی فارس

نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی تبریز

نمایشگاه بین المللی اهواز

نمایشگاه بین المللی قم

نمایشگاه بین المللی ارومیه

نمایشگاه بین المللی البرز

نمایشگاه بین المللی اردبیل

نمایشگاه بین المللی شهرکرد

نمایشگاه بین المللی گرگان

نمایشگاه بین المللی بیرجند

نمایشگاه بین المللی کرمان

نمایشگاه بین المللی اراک

نمایشگاه بین المللی بندرعباس

پارک علم وفناوری قزوین