راهنمای استفاده از خط نمایشگاه

معرفی سامانه نمایشگاهی فیرلاین

مراحل ساخت غرفه در فیرلاین:

1- ثبت نام در سایت fairline.ir

2- ثبت نام اطلاعات تکمیلی شرکت

3- تکمیل اطلاعات غرفه

4- زیبا سازی غرفه

5- پرداخت هزینه غرفه

 

گزارشات ویژه برای غرفه داران

مشاهده تعداد بازدید کنندگان مجازی و فیزیکی

امکان بررسی محصولات پربازدید و پرفروش

امتیازدهی به غرفه‌ دار و میزان رضایت

امکان آنالیز میزان فروش، گزارشات ملی و موجودی پنل

 

امکانات غرفه‌ی مجازی

امکان اضافه کردن آدرس سایت، پیج اینستاگرام و کانال تلگرام

معرفی محصولات ارائه شده در نمایشگاه

امکان بارگذاری کاتالوگ، کارت ویزیت و کلیپ های مربوطه در غرفه مجازی

دریافت نظرات کاربران و امکان ارتباط آنلاین و نزدیک با مشتریان

 

علت تمایل بازدید کنندگان به بازدید مجازی

بازدید مجازی این امکان را به مشتریان می‌دهد تا بدون صرف وقت و هزینه عمل بازدید را انجام دهند.

امکان گفت و گوی آنلاین بین تمام بازدید کنندگان غرفه از دیگر ویژگی‌های جذاب فیرلاین می‌باشد.

مقایسه تمام محصولات به همراه قیمت و ویژگی، یعنی همه آنچه از یک بازدید مجازی انتظار می‌رود.

خرید آنلاین و واریز وجه به حساب غرفه داران از طریق درگاه اینترنتی

مشاهده زنده‌ی نمایشگاه در هر زمان، بدون محدودیت تاریخ

 

موقعیت یابی آنلاین

همواره مسیریابی و پیدارکردن موقعیت مورد نظر دغدغه‌ی بسیاری از ما بوده، از این رو فیرلاین با امکان پیدا کردن کلیه سالن ها و غرفه ها، مسیریابی موقعیت کنونی و پیدا کردن موقعیت دوستان و همراهان در بازدید گروهی از نمایشگاه این دغدغه را مرتفع ساخته است.

 





آخرین مطالب بلاگ


مطالب عمومی

صرفه جویی در وقت و هزینه با برپایی نمایشگاه مجازی

دراین قسمت درباره اهمیت تبلیغات مجازی در صرفه جویی وقت مطالبی را ارائه دادیم و به توضیح مفصل در باره

ادامه مطلب...
مطالب عمومی

تبلیغات مجازی لازمه کسب و کارها

ما دراین قسمت درباره تبلیغات مجازی در نمایشگاه ها مطالبی را بیان کرده و دلیل اهمیت آن را نیز توضیح د

ادامه مطلب...
مطالب عمومی

تبلیغات متناسب با کسب وکار ها گامی موثر در پیشرفت شرکت ها

ما در این قسمت توضیح داده ایم که تبلیغات مناسب لازمه ی کسب وکار هاست. سپس در ادامه به برگزاری نمایشگ

ادامه مطلب...
مطالب عمومی

عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاه های ایران

عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاه های ایران به دو گروه کلی عوامل موثری که مستقیما بر جذب و

ادامه مطلب...

گروه نمایشگاه ها

نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی مشهد

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

نمایشگاه بین المللی کیش

نمایشگاه بین المللی فارس

نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی تبریز

نمایشگاه بین المللی اهواز

نمایشگاه بین المللی قم

نمایشگاه بین المللی ارومیه

نمایشگاه بین المللی البرز

نمایشگاه بین المللی اردبیل

نمایشگاه بین المللی شهرکرد

نمایشگاه بین المللی گرگان

نمایشگاه بین المللی بیرجند

نمایشگاه بین المللی کرمان

نمایشگاه بین المللی اراک

نمایشگاه بین المللی بندرعباس

پارک علم وفناوری قزوین

نمایشگاه بین المللی بوشهر