راهنمای استفاده از خط نمایشگاه

مراحل ساخت غرفه در فیرلاین

جهت ثبت نام در سامانه نمایشگاهی فیرلاین لازم است مراحل زیر را طی نمایید
 

1- ثبت نام در سایت
برای عضویت در خط نمایشگاه لازم است اطلاعاتی چون نام کاربری یا شماره موبایل، ایمیل، رمز ورود مورد نظر را وارد نمایید.

عضویت خط نمایشگاه

 

2- ورود به پنل کاربری

در این قسمت با وارد کردن نام کاربری و رمز وارد پنل کاربری می شویم.

ورود به پنل کاربری

 

3- مراجعه به قسمت " پروفایل من " برای تکمیل اطلاعات

مراجعه به قسمت پروفایل من برای تکمیل اطلاعات

 

3.1 - تکمیل اطلاعت کاربری

در این قسمت اطلاعات شخصی از قبیل نام و نام خانوادگی و ایمیل، شماره موبایل را وارد کرده و پروفایل دلخواه را آپلود می‌کنیم.

تکمیل اطلاعات شخصی

 

3.2 - انتخاب نوع حساب

در این مرحله می بایست نوع حساب کاربری خود را مشخص کرده که می تواند یکی از سه حالت برگزار کننده، غرفه دار و بازدید کننده باشد.

انتخاب نوع حساب کاربری

 

3.3 - ورود اطلاعات تکمیلی

اطلاعات تکمیلی شامل شماره ملی، آدرس و تلفن ثابت است.

اطلاعات تکمیلی پروفایل

 

4 - مراجعه به بخش " غرفه های من "

4.1 - تکمیل اطلاعات غرفه شامل نام، موضوع و تصویر اصلی غرفه

غرفه های من

 

4.2 - اطلاعات تماس

تکمیل اطلاعات تماس از قبیل تلفن همراه، آیدی تلگرام، ایمیل، آدرس و... به طور کلی اطلاعاتی که در پنل غرفه نمایش داده خواهد شد.

تکمیل اطلاعات تماس

 

4.3 - توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی شامل هر گونه توضیحات پیرامون غرفه از قبیل اطلاعات کاری - نحوه فروش - همکاری و.. را در این قسمت درج کنید. و در پایان کلمات کلیدی(برچسب ها) مربوط به غرفه را جهت بهتر دیده شدن وارد نمایید.

درج توضیحات تکمیلی

 

و در ادامه جهت تکمیل هر چه بهتر اطلاعات تکمیلی مشخصات زیر را وارد می نمایید.
- انتخاب موقعیت جغرافیایی
- زیبا سازی غرفه شامل  آپلود کارت ویزیت،کاتالوگ،تصویر سربرگ و ...
- تکمیل فروشگاه و اضافه کردن محصولات به همراه توضیحات و قیمت آن ها
- تکمیل گالری غرفه (تصاویری دلخواه از فروشگاه یا غرفه ی فیزیکی و... )
- تکمیل بلاگ 

تکمیل اطلاعات

 





آخرین مطالب بلاگ


مطالب عمومی

صرفه جویی در وقت و هزینه با برپایی نمایشگاه مجازی

دراین قسمت درباره اهمیت تبلیغات مجازی در صرفه جویی وقت مطالبی را ارائه دادیم و به توضیح مفصل در باره

ادامه مطلب...
مطالب عمومی

تبلیغات مجازی لازمه کسب و کارها

ما دراین قسمت درباره تبلیغات مجازی در نمایشگاه ها مطالبی را بیان کرده و دلیل اهمیت آن را نیز توضیح د

ادامه مطلب...
مطالب عمومی

تبلیغات متناسب با کسب وکار ها گامی موثر در پیشرفت شرکت ها

ما در این قسمت توضیح داده ایم که تبلیغات مناسب لازمه ی کسب وکار هاست. سپس در ادامه به برگزاری نمایشگ

ادامه مطلب...
مطالب عمومی

عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاه های ایران

عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاه های ایران به دو گروه کلی عوامل موثری که مستقیما بر جذب و

ادامه مطلب...

گروه نمایشگاه ها

نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی مشهد

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

نمایشگاه بین المللی کیش

نمایشگاه بین المللی فارس

نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی تبریز

نمایشگاه بین المللی اهواز

نمایشگاه بین المللی قم

نمایشگاه بین المللی ارومیه

نمایشگاه بین المللی البرز

نمایشگاه بین المللی اردبیل

نمایشگاه بین المللی شهرکرد

نمایشگاه بین المللی گرگان

نمایشگاه بین المللی بیرجند

نمایشگاه بین المللی کرمان

نمایشگاه بین المللی اراک

نمایشگاه بین المللی بندرعباس

پارک علم وفناوری قزوین

نمایشگاه بین المللی بوشهر